Redan nästa vecka drar vi igång våra digitala fikaträffar för ME-sjuka!

Syftet med de digitala träffarna är att på ett anspråkslöst sätt skapa social samvaro hos våra sjuka medlemmar, att bidra till gemenskap och minska ensamhet. Alla deltar i fikan på sina egna villkor. Vill man endast lyssna på samtalet och höra skedar som rör runt i en tekopp, så funkar även det.

De digitala fikaträffarna är öppna endast för sjuka och och vi formar samtalet allt eftersom, tillsammans. Alla deltar efter förmåga. Ett e-postmeddelande kommer skickas ut ca en vecka innan träffen!

Jag (Catherine) som leder träffen är själv sjuk i ME och suppleant i styrelsen RME Stockholm. Jag ser fram emot en fikastund med er. 

Planerade träffar

  • Torsdag 10/10 klockan 11:00-11:45
  • Onsdag 6/11 klockan 11:00-11:45
  • Onsdag 11/12 klockan 11:00-11:45

Välkommen!