RME:s arbete med att få fler månadsgivare

RME har i år inte fått statsbidrag vilket har resulterat i att vi saknar 1,5 miljoner kronor. Två anställda på 50 procent måste därför lämna organisationen. RME behöver därför satsa stort på att öka insamlingen och därför kommer RME att kontakta stödmedlemmar för att undersöka intresset av att bidra till RME:s arbete.

Vill du stötta RME genom att bli månadsgivare via Swish? Klicka i så fall här!

Du kan också starta en insamling genom att klicka här.