RME Stockholm önskar sina medlemmar en skön sommar!!!

Vi läser sporadiskt vår e-post och svarar på mail efter förmåga. Medlemstelefonen kommer vara tillgänglig hela sommaren men visa hänsyn genom att sms-a först så blir du uppringd av Susanne när tid, ork och möjlighet finns.

Förgätmigej-blommor

Vi är åter i full aktivitet från och med den 17 augusti!